6 Eylül 2009 Pazar

Meyve Suyu


Meyve suyu içmeyi sever miyim acaba? Sürekli içiyorum. Belki seviyorumdur. Tadını sevmediğim meyve sularını bile içiyorum. Takıntılı mıyım acaba? Hasta mıyım? İyileşecek miyim doktor amca? Yazın sıcakta terleyecek miyim? Tiyatro izlerken sahnedekileri alkışlayabilecek miyim? Haklısın, iyiyim zaten. Meyve suyu içiyorum diye sahnedeki tiyatrocuyu alkışlayamayacağım diye bir şey yok ki? Aslında var. O sırada elimde meyve suyu varsa belki alkışlayamam. Ama yere bırakırsam belki alkışlarım. Alkışlayamayabilirim de; garanti veremem. Bilemiyorum. Bir bilene sormalı. Bir elin nesi var, iki elin sesi var. Birlikten kuvvet doğar. Kuvvetli olmalıyım. Belki de bu yüzden meyve suyu içiyorum. Güç versin bana diye. Vitamin, mineral bilmem daha neler. Çaydan güzel. Serin serin iyi oluyor. Ama soğuk içmek ve içmeden önce çalkalamak gerekiyor. Homojen olsun diye. Heterojen olsa da zararı yok, tercih meselesi. Duvara posteri asılası bir şeydir meyve suyu. Boy boy mayolu posterler. Yok yok, o başkaydı. Onlar başkaydı. Özür dilerim. Şaşırdım. Allah kimseyi şaşırtmasın, yoldan çıkarmasın. Meyve suyum benim. Canım. Meyvenin suyu. Acaba gerçekten meyvenin suyu mu, yoksa bize başka kimyasalları mı kakalıyorlar? Bİrden şüphelendim bak. Şüphecilik iyidir, felsefenin mihenk taşıdır (!). Demek oluyor ki felsefe yapıyorum. Evet, öyle yapıyorum. Bu meyve suyu adama felsefe de yaptırır, fonksiyon problemi de çözdürür. Yok, fazla atmayayım, fonksiyon biraz zor. Ama zoru severim. Fonksiyonu ise sevmem. Kendimle çelişen ifadeler kullandım. Farkındayım. Farkındalık da iyi bir şey. Yolun neresinden dönsen kârdır. Dönerken meyve suyu içmek ise, kâr üstüne kârdır. Kârdayım demek ki. Belki de değilim, kim bilir? Bir bilene danışmalı.

Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp. Danışmazsam ayıp ederim. Ayıpçı birisi olmadığımdan ötürü gidip sorayım. Yanıtımı da alayım, aynı şeyleri tekrar yaşamayayım. Öğrendikten sonra tekrar meyve suyu içip müzik dinlerim. İçmesem de dinlerim, müzikle meyve suyu birbirlerine bağlı şeyler değil. Ama bir meyve suyu markasının reklam müziği için aynı şeyi söyleyemem. Ya da söylerim de, halt etmiş olurum. Halt etmeyeyim en iyisi de susayım, meyve suyu içeyim.

1 yorum:

Furkan dedi ki...

Çağrıcım Başarılarının Devamını Dilerim Karikatürler Çok Başarılı :)

Siyah botlu muzo agaya selam :)