29 Temmuz 2008 Salı

üfleyemiyorum

gücüm yetmiyor üflemeye
yanıyor mum, yanıyor...
bitiyor mum, masa örtüsü yanacak
üfleyemiyorum
bitti mum
tutuştu masa örtüsü
derin bir nefes alıp üfleyemiyorum
kül oldu örtü, eyvah masa yanıyor
gücümü toplayıp üfleyemiyorum
gitti masa, ev tutuşacak
ama nafile, nefesimi içime çekip
uzun uzun üfleyemiyorum...
alevler bana geldi
ellerim yanıyor, ellerim!
ama nafile, acıyan yanıklarıma üfleyemiyorum
alevler sardı dört bir yanımı
cayır cayır yanıyorum!!!
üfleyemiyorum, üfleyemiyorum, üfleyemiyorum...
üflemem lazım ölmemek için
üflemem lazım yanmamak için
ama gel de üfle
gel de derin nefes al...
burnum dolu sümük a dostlar
üflemem için sümkürmeli..
ama gel gör ki
kıyamıyorum sümkürmeye
sümkürüp de üflemeye..
yanacaksam yanayım
yanacaksa yansın bütün dünya!
burnumda sümüğüm olmadıkça
neyleyim ben yaşamayı
neyleyim ben dünyayı...
sümüğümden ayrılamam
onu burnumdan atamam...
ey alevler yakın beni
yeter ki ayırmayın biriciğimden
en kıymetllim sümüğümden...


Çağrı'dan Anıl kardaşına...

1 yorum:

a. dedi ki...

iğrençsin çağrı iğrenç:D
çizme yaz dedik durduk ama durum buysa kalsın yazma sen:D